• سه شنبه ٨ اسفند ١٤٠٢-١٦:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥١٠
با اکثریت آراء اعضای شورا 13-218

عوارض صدور مجوز آنتن ها و دکل ها اصلاح شد+ گزارش تصویری

در بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هـیئت تطبیق به مصوبه «عوارض صدور مجوز احداث و نصب تأسیسات شهری (آنتن ها و دكل ها ) برای سال ۱۴۰۳ با ۵ درصد کاهش نسبت به مصوبه ، از ۴۰ درصد افزایش به ۳۵ درصد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در جریان دویست و هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران، بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه «عوارض صدور مجوز احداث و نصب تأسیسات شهری » از سال 1403 مورد بررسی اعضا قرار گرفت و تصویب شد.
محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، در خصوص این نامه، در توضیحاتی بیان کرد: فرمانداری دو ایراد را وارد دانسته: اول آنکه عبارت بهای خدمات کارشناسی، فنی، آموزشی جایگزین عبارت بهای خدمات کارشناسی، فنی، بازدید و نظارت دوره ای بشود که این عنوان، مصوب است و قابل جایگزینی می باشد. دیگری اینکه عدد دوازده هزار و پانصد، به هفده هزار و پانصد تغییر کرده که برابر با چهل درصد افزایش بوده، و این میزان افزایش، قانونی و درست است؛ چرا که بیش از نرخ تورم نیست.
در ادامه، مهدی بابایی، عضو شورا در پیشنهادی متذکر شد: برای آنکه به نامه فرماندار توجه بشود و در سیکل زمانبر تجدید نظر قرار نگیرد؛ اعضا با پنج درصد کاهش در رقم مطروحه، به 35 درصد افزایش بها در صورت موافقت، رأی بدهند.
شایان ذکر است که این پیشنهاد با کسب آرای موافق، به تصویب رسید.
در پایان این بررسی، نامه فرماندار تهران، با اعمال اصلاحاتی، با اکثریت آرای اعضاء به تصویب رسید.
 
گزارش تصویری این جلسه را در لینک زیر ببینید:
yun.ir/tmp8y5
 
کد خبر: 13-218

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: